Power Plate gir resultater :)

Jeg har jo hørt mye om treningsformen Power Plate av venninnen min, men jeg innrømmet at jeg ikke har hatt stor tro på dette “vidunderprosjektet”. Nå har jeg selv testet ut Power Plate fire ganger og jeg har målt meg for å se om treningen gir resultater.

Disse stedene har jeg målt meg:

Og sånn er resultatene hittils:

Overarmer: Samme som før
Midje: – 2 cm
Hofter: – 1 cm
Lår: – 1 cm
Legger: -1,5 cm

Jeg må jo si at jeg er litt overrasket over at jeg allerede er blitt to cm mindre rundt midjen. Det er supergode nyheter! Ettersom jeg kun har trent fire ganger er det jo umulig å si hvor fort ting går og hva som kommer til å bli resultatet (Men at det er en positiv utvikling er helt klart!)

Jeg skal på trening igjen i dag og jeg gleder meg faktisk. Det er hardt, men med de forventingene jeg har til resultatet er det ikke rart at jeg ser frem til å komme meg på trening! 🙂 De sier at man bør trene to-tre ganger i uken for at Power Plate skal ha noen effekt så jeg booker meg inn, time for time. Ettersom treningen kun varer i 25 minutter er det ikke lang tid man må sette av i finværet heller 🙂 Du kan leser mer om Power Plate trening her

Kunne du tenkt deg å teste ut Power Plate?

5 kommentarer
    1. WOW! utrolig Power Plate det der 😛 Jøss 25 min.. det høres for godt ut til å være sant, dette er vel noe du gjør hver dag?
      Vel du skal ha for din innsatts 😉 hehe
      Vær stolt av deg selv 🙂

    2. GRATIS prøvetime hos FEELING GREAT – jeg garanterer dere tidenes beste trenings opplevelse !!
      Hilsen Carine (personlig trener hos Feeling Great)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg