8 dårlige grunner til å ha sex

Det finnes mange gode grunner for å ha sex. Bare det å være glad i noen, for eksempel. Dessverre finnes det en hel haug av dårlige grunner for å ha sex også. Kjenner du deg igjen i noen av disse så ta en kjapp u-sving og la sexen være…

Hevn
Dette må trone øverst på toppen av listen over de gale begrunnelsene for å ha sex. Flørten med den beste kompisen hans fører deg ingensteds. Tro meg – hevnsex ender aldri godt, så dropp det!

Selvhevdelse
“Jeg må være rimelig fin og sexy om en så kjekk og populær kar ønsker å gå til sengs med nettopp meg!” Eller kanskje ikke… At han vil feie over deg behøver faktisk ikke si noe som helst om deg og din tiltrekningskraft. Ihvertfall ikke om klokken er over 02:00.

Umiddelbar flytting
Du fikser ikke tanken på å dra hjem til kollektivet med nysgjerrige romkamerater, du har ikke råd til egen leilighet og du drømmer om balkong og sentral beliggenhet. Sorry mac, men å velge leilighet foran mann er sjelden en god løsning. Når du våkner opp neste morgen ved siden av en kar du ikke tåler trynet på, er den balkongen lite verdt!

Slankekur
Du har kanskje lest de bladene som lover strammere rumpe, fastere mage og færre kilo bare du er seksuelt aktiv ofte? Jeg kan fortelle deg at en rask gåtur er mer effektivt om drømmen din er en veltrimmet kropp. Tren fremfor å kaste bort tid og svette på feil kropp!

Alibi
Du har lenge følt at du tiltrekkes det samme kjønn men vil ikke godta det og for å passe inn skaffer du deg en kjæreste av motsatt kjønn, som alle andre. Dropp det. Finn heller ut av hvem du er og hva du vil. Vær ledig på markedet den dagen du er klar, enten det skulle være for en han eller en henne.

Quid pro quo
Denne går til de yngre amatørene der ute: Bare fordi han kjøpte middag til deg eller spanderte en drink ved baren, betyr ikke det at du står på dessertmenyen. Ett takk holder i massevis. 

Samvittighetssex
“Stakkars. Han er jo så god og grei og er så forelsket i meg. Jeg klarer bare ikke å føle noe for ham, men ja, ja, litt sex bør han vel få.” Ai, ai, ai – den er lei. Empati for en stakkars sjel er en ting, men sexstøtte er noe helt annet. Lykke til med å få ham ut av leiligheten når dere er ferdige!

Kjendisglans
“Han er kjendis. Jeg drømmer om å bli det. Om jeg bare kommer inn under huden på ham, vil nok litt av glamouren smitte over på meg..” Vel. Du er ikke første naive groupie, for å si det sånn. Våkn opp!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg