Sommerfuggel i vinterland…

Vinnis tolkning av “Sommerfuggel i vinterland” har dominert mine Facebook “top stories” hele helgen. I dag bestemte jeg meg endelig for å se hva fusset egentlig handlet om. Herr x-papirgutt synger sangen til herr x-Labbetuss. Og han synger den ganske bra. Så bra at den faktisk ligger på førsteplass på dagens iTunesliste.

Personlig gjør det meg ingenting at sommerfugler flyr høyere enn Plumbo. Jeg ble inspirert av Vinni og tok med meg min nye sommerfugl ut i snøen:

Denne sommerfuglen har egentlig ingenting i et vinterland å gjøre. Dens egenskap er å “skrape” hundreår vekk fra klærne mine. Men jeg syntes den tok seg godt ut i snøen også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg