Paris, kjærlighetens by!

Jeg har nettopp vært en ukes tid i Paris sammen med kjæresten min. Etter å ha hørt så mye bra om Frankrike måtte jeg bare teste det ut selv også.

Lovte meg selv å ikke shoppe noe ettersom det blir en tur til California i sommer også. Men etter å ha trasket litt rundt i gatene fant jeg fort ut at null shopping ble helt umulig…

Her kan dere se noen av høydepunktene fra min tur til Paris…


En fantastisk gate i en fantastisk by!! 🙂


Jeg elsker kaker og i Paris var det mange av dem….


Foran Notre Dame. Visste du at de brukte 200 år på å få den kirken ferdig??


Elsker sushi 🙂


Vi klarte å spise opp alt sammen… Yum yum…


Gøy i gangen på hotellet


Triumfbuen


Utsikten fra Eiffeltårnet by night…


Utsikten fra Eiffeltårnet by night…


Måtte jo bare knipse dette bildet. Det er fra en kunstutstilling 😉


Et lite bilde fra badet på hotellet vårt


Pigalle er Paris`s svar på Red Light District.


Det berømte Moulin Rouge ligger i Pigalle


Lois Vuitton hadde stengt for kvelden men jeg fikk et bilde utenfra da 🙂

Oppsummert: Jeg anbefaler alle kjærester å ta seg en tur til Paris. Men for guds skyld; husk gode sko!! Vi gikk ca åtte timer om dagen. Og når det er varmt blir det ekstra varmt i skoene 🙂

2 kommentarer
    1. Wow! Det så utrolig fint ut,og det virket som dere hadde det supert.
      Når jeg får mulighet,blir dt nok en tur dit med kjæreste ja 🙂
      -Ååh…sushi…min favoritt… Nå fikk jeg lyst på dét også 🙂
      Ønsker deg en super dag videre 🙂

    2. Åhh, det så veldig koselig ut! Har hørt av mange at Paris er oppskrytt, men det er virkelig et av stedene i verden jeg kan tenke meg å oppleve – enten jeg har kjærste eller ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg