Suunto Ambit 2 R

Jeg har endelig kjøpt meg en Suunto. Jeg hadde egentlig tenkt å investere i Suunto Ambit 2 S, men da jeg så Suunto Ambit 2 R og kikket litt på den, var det helt greit å spare en 1000-lapp på å kjøpe den billigste modellen.

Er du opptatt av distanser, tid og puls på løpeturene dine? Suunto Ambit2 R er en GPS- og pulsklokke. Det sies at få ting slår en lang løpetur i vakkert, norsk terreng. Jeg er ikke så sikker, men løping har blitt morsommere denne sommeren og ettersom jeg liker dingser syntes jeg det var gøy med en pulsklokke.

 

Kanskje den også kan få meg til å trene mer og bedre?

 

Etter turen/treninga kan man laste opp data til PC?en for å analysere og gjenoppleve treningen.

 

Suunto Ambit 2 R er optimalisert for løping med blant annet pulsmåler. Du kan bruke mange løpespesifikke Suunto-apper, du kan laste opp turene dine til Movescount.com og du kan planlegge, analysere og dele øktene med treningskompiser. Ser frem til å sette meg litt mer inn i hva klokka kan gjøre for meg og gleder meg til å ta den skikkelig i bruk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg