Jeg klarte ikke å la være..!



Som noen kanskje husker hadde jeg skikkelig kvaler da den hvite iPhonen ble lansert. Jeg gikk mange runder med meg selv og funderte lenge over om jeg skulle kjøpe meg en ny telefon. (Og det er jo helt merkerlig at man i det hele tatt tenker tanken, kun fordi fargen er litt annerledes…)

Vel, det gikk som det måtte gå. Jeg kjøpte meg en ny iPhone. Og nå er den i Oslo!!! Tjohoo!! Krysser fingerne for at den blir levert i morgen!! (Her finner du mitt “Nytt dilemma” innlegg)

Problemet er bare at da har jeg to telefoner 🙂 Derfor legger jeg den “gamle nye” ut for salg på Finn.no Den er bare brukt i tre uker så den er tilnærmet ny, håper jeg får solgt den snart så den slipper å ligge i en skuff her hjemme. Den er altfor fin til det! Kanskje du har lyst til å kjøpe den, eller kjenner noen som trenger en ny iPhone? Du finner annonsen her på Finn.no (Prisen endres så fort annonsen er godkjent hos Finn.no)

Synes du det var dumt av meg å kjøpe en ny telefon, bare fordi den er hvit??

9 kommentarer

Siste innlegg