Blogg.no utvikler en iPhone app :)

Det er jo bare helt supert! Jeg ha savnet å kunne blogge for blogg.no gjennom telefonen. Mobilbilder som lastes opp er helt greit, men man har jo ikke mulighet til å redigere teksten uten å logge seg på uansett så jeg føler det har vært litt håpløst.

Mange bloggtilbydere har en løsning hvor man kan maile til bloggen sin slik at man kan redigere innlegget underveis, mens andre (som wordpress og bloggsoft) har utviklet mobilapplikasjoner. Og det er akkurat det blogg.no driver med nå! Sweet!!

De søkte etter app-testere og jeg kastet inn en søknad. Jeg er jo veldig glad i iPhonen min og digger alt som har med duppeditter, testing og vurderinger å gjøre så da jeg fikk svar fra blogg.no ble jeg i fyr og flamme. Jeg er en av de ti som får lov til å teste ut applikasjonen før den lanseres!!

Hva synes du en iPhone app fra blogg.no bør inneholde?
Ettersom jeg går ut i fra at dette er første fase trenger ikke blogg.no tilbakemeldinger og funksjonalitetsønsker ennå, men vi kan jo begynne litt smått allikevel? 🙂

Jeg ønsker meg en enkel app hvor jeg kan legge inn bilder og tekst, mulighet til å mellomlagre det jeg har skrevet for så å kunne poste det senere og mulighet til å laste opp filmer. (Som evt kan lagres på YouTube og vises på bloggen automatisk)

Hva ønsker du deg???


Printscreen av telefonen min. På min “sosiale medier” side er det good plass til en app fra blogg.no. Gleder meg!!



 

 

10 kommentarer

Siste innlegg