Care for a splash??


Da bør du teste ut Chanel Hydramax Active serum. Og la meg si det først som sist: dette innlegget er ikke sponset av noen andre enn meg selv. De er sjelden det, jeg tror dessverre jeg er for gammel til å motta deilig stæsj fra butikker og brands i posten 🙂

Uansett; jeg bare må anbefale denne vidundersaken videre!
Jeg bumpet borti dette `mirakelet” helt tilfeldig og har hatt den stående i skapet en stund. Hva visste vel jeg om hva jeg gikk glipp av..? Etter å ha sett den glise mot meg, hver gang jeg åpnet speildøren, på badet i rundt 6 måneder fant jeg ut at jeg skulle teste denne supersaken. Jeg bruker vanligvis A-creme i ansiktet og er ingen ansiktskremjåle (hvorfor jeg bruker A-creme kan jeg fortelle om en annen gang, men det bør du jammen forsøke det også!) derfor hadde jeg oppbygget en sunn skepsis til et så dyrt merke som Chanel.

Med en gang jeg tok av lokket skjønte jeg at jeg burde testet dette “serumet” tidligere. Noe så digg! Ikke bare lukter den godt, men det føles som om du putter ansiktet i en bøtte med vann og lar huden drikke seg utørst! Rimelig fantastisk! (Selv om den helt sikkert ikke er rimelig…)

Ettersom jeg ble litt nysgjerrig tenkte jeg at “kremen i samme serie er sikkert også like god” så da investerte jeg 500 kroner i den også. På Estetique. Det skulle vise seg å være en liten bom. Ikke for det, kremen er helt ok men A-creme matcher den på alt (bortsett fra lukta)

Her er et bilde av serumet (til venstre) og kremen (til høyre) Husker ikke hvor mye serumet kostet men kremen var i dyreste laget, mener nå jeg.


Og her er et bilde av den mye omtalte A-cremen som koster en brøkdel av Chanel`s ansiktskrem… 😉 Den fåes kjøpt på apotek og Vita.

Har du testet dyre kremer vs billige kremer? Hva synes du?

 



10 kommentarer

Siste innlegg