Wow, jeg er overveldet jeg også!

Jeg så nettopp at fotballfrue Caroline er overveldet over å ligge på toppen av blogg.no. Det er sikkert velfortjent, det. Men jeg er også overveldet over den interessen dere fortsatt viser bloggen min. Jeg har ikke vært aktiv her inne på så lenge, men allikevel nekter dere å gi slipp 😉

Nå har jeg kommet meg vel tilrette i ny jobb og tenkte å ta opp litt av bloggingen igjen. Ettersom jeg har litt mange baller i luften vil jeg ikke ha mulighet til å blogge hver eneste dag, men det kan lønne seg å kikkeinnom en gang i blant allikevel. Det er mye spennende som skjer og jeg kommer til å fortelle om det meste!

I den seneste tiden har det skjedd mye. Jeg kan fortelle litt kort om to ting:
Min nye arbeidsgiver har bestemt seg for å sponse Petter Solberg. Og jeg er sponsoransvarlig. Yeeeeey!! Kan love dere at det kommer noen oppdateringer fra rallyer fremover 😉

Hege på 19 år vant 3,9 millioner på skrapelodd i forrige uke. Jeg reiste til Bergen på redag for å gratulere henne. Yeeey 2!

Jeg kommer tilbake med flere innlegg etterhvert, akkurat nå må jeg skynde meg med noe annet. Vi snakkes plutselig!!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg