Zeppelinen kom idag!!

I`m so happy! Med fare for at naboene ikke digger Zeppelinen like mye som meg (med tanke på at jeg allerede spiller litt vel høyt) så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med tingesten som ankom med posten i dag.

I tillegg til bra lyd i en bokd har den en rekke funksjoner som jeg digger. I will tell you about it;


(Bildet er fra B&W)

Zeppelinen er fantastisk kul å se på, det er et eget lite designelement. Jeg vet man ikke skal dømme ut ifra utseendet men jeg falt for den med èn gang jeg så den..! Så alle jenter og gutter: en Zeppelin er et hett julegavetips altså. Jeg vet ikke om de selger den overalt, men hifiklubben er et sikkert kort: http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/stereosystem/bw_zeppelin-ipod_hoyttalersystem_sort.htm


(Bildet er lånt fra B&W)

Man kan kjøpe et veggfeste og hente Zeppelinen på veggen. Da trenger man ikke å bekymre seg for dårlig bordplass, Jeg bestilte veggfeste til min lille kamerat, men har ikke fått det opp på veggen ennå. Må bare finne “det perfekte stedet” først…


(Bildet er lånt fra B&W)

Og så kommer rosinen i pølsa: Ikke bare kan man koble Zeppelinen til ipoden/iphonen sin, man kan koble til vanlige mp3 spillere også, men man kan også koble den opp til et trådløst nettverk og spille av musikk fra Macen gjennom Apple Airport Express!!! Wooooow! Tro meg; det skal testes ut!

Så da kommer spørsmålet? Ville du ønsket deg en slik Zeppelin? Og/eller ville du kjøpt en? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg