Bittersweet memories… Luksus med to leiligheter!

Når man offisielt flytter sammen er to leiligheter litt vel mye luksus. Derfor har jeg lagt ut leiligheten min for salg.

Vi har brukt leiligheten min mest fordi vi har trivdes så utrolig godt der. Det er tjukke betongvegger så man ikke hører naboen, det er lett å finne parkering, det er superkort vei til butikkene, for ikke å snakke om at t-banen kun ligger noen meter unna. Og så har man nesten alltid noe å se på om man kikker ut av vinduet.

Men vi kan jo ikke bo på to steder. Derfor selger vi mitt krypinn, selv om vi har vært mest der. Kjæresten min sin leilighet er større og ettersom vi begge har en del ting og tang er det mest praktisk. Planen er å selge leiligheten min, finne oss et koselig rekkehus og så selge hans leilighet.

Og ettersom vi har hatt to leiligheter en god stund så mååå vi ikke godta det første budet som detter inn. Nå som boligmarkedet begynner å bli hett igjen håper jeg ihvertfall på å få litt over taksten på kr 1 470 000,-

balkong01hmb
Leiligheten har en egen stoor veranda. Man kan lage en bod der også om man vil 🙂

Jeg valgte å bruke Aktiv Eiendomsmegler på Oppsal. Ettersom jeg synes det er viktig å ha en god dialog med eiendomsmegleren valgte jeg å gå for Erik. Synes det er helt feil å gå for en megler med nesa i sky når man skal selge en leilighet på Tveita….

Her er all infoen om leiligheten fra Finn.no

Kan jo fortelle at det er heis i blokka og kjølerom! Har man ikke plass til alt mineralvannet kan man oppbevare det i et eget skap (med lås) på kjølerommet. Det er perfekt når man hamstrer litt! Og så skal badene pusses opp. Så kjøper man leiligheten øker leiligheten ytterligere i verdi innen kort tid. Jeg har fått høre at de nye badene skal være ferdige innen et år. Det betyr at den som kjøper leiligheten kan bestemme selv hvordan det nye badet skal se ut!

kjokken01hmb
Kjøkkenet er fra 2005 så det er nesten helt nytt 🙂 Integrerte hvitevarer følger med!

Så om du er ute etter leilighet, eller kjenner noe som er det, er mitt hotte tips å komme seg på visning nå på torsdag. Den er perfekt for førstegangskjøpere og jeg har elsket den av hele mitt hjerte… (Det er faktisk litt trist å tenke på at jeg skal selge… Sukk)

soverom01hmb
Eget soverom med masse plass. This is where the magic happens… 😉

stue01hmb
Jeg har en 42" tv stående. Tv benken har innebygd surroundanlegg og dvd spiller. Kjekt 🙂 Sofaen jeg hadde var 2,50 meter den ene veien og 3,20 meter den andre så det er en stor stue med masse plass! Det er plass til en egen spisekrok ved kjøkkenet også.

6 kommentarer

Siste innlegg