Megan Fox er hot!

At frøken Foxy kommer på førpremieren på Colosseum i kveld er vel for mye å håpe på… (Men det er jo lov til å drømme!)

Regner med at endel av Norges b-kjendis elite kommer til å stille på den røde løperen, men med hånda på hjertet er det ingen av de som kan måle seg med Megan Fox. Dessverre. (For både meg og typen min…)

Angelina Jolie var min favorittdame på kino i gode gamle "Tomb Raider" tider. Nå er hun blitt supermamma og superseriøs. Det er vel og bra, men det er dessverre lite sexy. I mine øyne (og mange andres) er Megan Fox den neste Angelina. Selv om hun fortjener en klasse for seg. Naughty naughty…  😉

meganfox

Om hun (Frøken Mega Foxy, altså) skal jeg selvfølgelig ta et bilde og putte det ut på siden asap. Men i skrivende stund tror jeg det definitivt er enklere med et bilde av Lene Alexandra eller Jan Thomas. Kan banne på at de er avbildet i neste Se&Hør Weekend. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg