Transformers 2 Førpremiere i kveld!!!

 I ettermiddag skal jeg se førpremieren av Transformers 2 og jeg må innrømme at jeg gleder meg mer enn hva som kanskje er normalt for det kvinnelige kjønn.

Transformers skal jo liksom være en gutteting, men jeg er jo bondejente og litt over gjennomsnittet interessert i tekniske duppeditter og kjappe biler. At Michael Bay byttet ut VW karakteren til Bumbelbee og fikset han til en Camaro istedet er derfor ikke helt feil i mine øyne. En boble er litt småchubby og kjip, men en Camaro har heftige former og er lekker!

(Er det noen som har en slik bil til overs er det helt greit å donere den bort til meg. Jeg lover å ta godt vare på den og la den få lufte seg godt innimellom…)

http://www.transformersmovie.com/

Dæææævvvvven….
Tenkt å hatt en hjemmeside som Bumbelbee og co… Det hadde vært noe for vibratorene våre kan jeg tenke meg… 😉

Kinesisk fjortenåring drakk bensin fordi han ville være som Optimus Prime… Spørsmålet er: Når så vi noengang Optimus drikke bensin i filmene…??

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg