Film fra fallskjermhoppet :)

Det er ingen Steven Spielberg-produksjon men det har absolutt ingenting å si. Jeg synes filmen er underholdene å se på i etterkant av det heftige hoppet. Jeg vil anbefale alle som hopper tandem og kjøpe en film og bildepakke, da kan man se på hoppet senere også. Adrenalinfølelsen forsvinner nemlig etterhvert, men når du ser filmen igjen kommer rushet litt tilbake. Dessuten er det jo morsomt å vise det til mødre og fedre… 😉

(Jeg skal innrømme at mamma ble veldig glad da jeg ringte etter hoppet og kunne fortelle henne at både jeg og samboern min var i god form, uten verken brekte bein eller diverse hjernerystelser…)

Jeg la filmen på YouTube. Du kan se den her:

Filmen er mosrom å ha, og om man ser bort i fra et antrekk som står til terningkast 1, innzoomede romper og hakkete kameraføring er dette absolutt et minne for livet!!

7 kommentarer

Siste innlegg