Minus noen centimeter…

Om en halvtime er jeg på plass på treninga igjen. Jeg målte meg i dag tidlig og nå har magen begynt å stramme seg opp også!

Jeg er blitt to centimeter “smalere” rundt magen på fem treninger. Har tenkt til å trene igjen i kveld, samt to ganger til denne uka. Mulig jeg måler meg igjen neste onsdag men vil ikke gjøre det for ofte heller, med litt tid i mellom ser man resultatene bedre. Det gir motivasjon, og er det noe jeg trenger i bøtter og spann, så er det motivasjon!

Heldigvis er trener Carine en god motivator, gjør jeg ikke som hun sier bruker hun kjeppen. Hø hø….

Nei, på med klærne og putte seg i bilen nå. Time for some Power Plate!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg