Snart skal jeg hit…

…til Cordoba i Argentina. Jeg reiser i slutten av mai for å se på dette:

…Rally Argentina…

Og jeg kan trygt si at jeg tror det blir en begivenhetsrik tur!
Vi skal på tur for å heie frem Petter Solberg og legge rallyplaner for et heftig event. Lurer du på hvordan du kan holde deg oppdatert på hva som skjer videre kan du følge EuroLotto på Facebook, eller følge med her på bloggen. Jeg klarer nok ikke å holde tett så lenge, for jeg er sykt dårlig til å holde på gode hemmeligheter… 😉


Hadde du hatt lyst til å reise og se WRC på nært hold?



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg