Velkommen sommer!!

 


Da er det offisielt; den første sommerdagen er her!! Og selv om jeg måtte skrape is av vinduene på bilen i morges har jeg troen på at sommer`n er kommet for å bli. Gleder meg til lange kvelder, rødvin på terrassen og telting i skogen!! Etter noen småjusteringer så er jeg klar for å la sola skinne. Skal bare vaske bilen, skifte dekk, vaske huset, rydde bort vinterklærne, fjerne ugresset i hagen og male gjerdet.

I det tempoet om jeg jobber kan det nok hende at jeg blir sommerklar i august en gang… Det er så mye som skal gjøres og så lite tid. Jeg mener at man må kose seg litt underveis også, det kan jo hende det regner i morgen. Sant?

Derfor feirer jeg den første sommerdagen med å slappe av. Det synes jeg alle andre burde gjøre også! Å vaske og rydde kan vi gjøre i morgen 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg