Jeg slutter i Kondomeriet :)


Den 1. februar starter jeg i ny jobb og kommer derfor ikke til å blogge som “Kondomeriet Kjersti” noe mer. Hva som skjer med meg får dere ikke vite ennå, men bloggen min kommer uansett til å bestå en stund til 🙂

Ettersom jeg slutter i Kondomeriet vil jeg også endre på utseendet til bloggen så ikke bli forvirret nå da 😉 Og nope, det finnes ikke noe drama i at jeg slutter hos Kondomeriet. Men jeg trenger noen nye utfordringer og da var valget enkelt; å gå videre til noe nytt!

Om dere vil lese Kondomeriets blogg kan dere besøke den på Kondomeriet.Wordpress.com

Jeg kommer snart tilbake med mer informasjon om hva som skjer med meg og bloggingen min, men akkurat nå kommer det til å bli litt stille på sexbloggingen en stund. Beklager så mye!

Legg igjen en kommentar om du har noe å fortelle så tastes vi snart!

 

Klem!!


(Ferdinand sier hei til alle bloggleserne mine og ønsker alle et godt nytt år!)

8 kommentarer

Siste innlegg