Da er vi klare for kino :)

Noen heldige bloggere har fått seg billett til førpremieren av Couples Retreat.

Vi har fortsatt noen plasser igjen så om du vil være med på kino førstkommende onsdag må du gi beskjed nå….. 🙂

kino4
Couples Retreat er en en skikkelig feelgood komedie
Den passer for alle men er kanskje spesielt bra for par som har vært sammen en stund ettersom man kan gjenkjenne seg i enkelte situasjoner gjennom hele filmen… Couples Retreat gir alle noen morsomme og hjerteskjærende møter med de virkelige problemene som alle par facer èn eller annen gang i løpet av tiden sammen…

Har du lyst til å bli med meg på kino?
Da synes jeg du skal legge igjen en kommentar i feltet under og krysse fingrene. Alt du trenger å gjøre er å fortelle meg om hvorfor nettopp du skal få se filmen! Originale (og sanne) historier foretrekkes selvfølgelig…. 😉 Om du er en av de som får være med kan du selvfølgelig ta med deg kjæresten eller en venn/venninne. Du får nemlig to billetter!

Om du vinner legger jeg igjen en kommentar på bloggen din så følg med!

Vi skal fylle kinosalen på Filmens Hus i Oslo onsdag den 4 november kl 16:30
Om du vinner er det viktig at du kan bli med denne dagen, så om noe kommer i veien er det fint om du sier ifra slik at vi kan få med noen andre istedet 🙂

7 kommentarer
    1. Vel, er mest siden filmen virker morsom og har gode skuespillere^^
      Har ikke vert på kino på en stund å sånt men jeg burde ta turen for å se den på kino: ]

    2. hei. Har et spm. jeg håper du kan svare på. Eller andre som leser kan svare på.
      jeg er jomfru, og ganske trang,(men klarer det med tampong osv uten problemer) Jeg sliter med å få to fingre inn i skjeden. strammer vel musklene for fælt. HVa skjer når jeg skal ha sex? Han kommer vel ikke til å få inn penisen? Eller er det anderledes kanskje når han gjør det? at han bare “presser” på:p ? KAn bli ganske våt, kanskje det er lettere for han da? Jeg bare klarer ikke få inn to fingre, da stopper det bare 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg