Paul McCartney ga meg en RT

Jeg dro med modern på Paul Mc Cartney forrige uke. For en mann, for en entertainer! Konserten var overraskende bra og selv om det tok litt tid før jeg kjente igjen noen av sangene triller jeg terningkast 6.

Det er vissnok ikke lov å ta bilder, film eller lydopptak på Telenor Arena. Tipper det er vanskelig å overholde i disse digitale dager når alle har små datamaskiner i lomma og artisten selv ber om at øyeblikkenen deles med taggen #OutThere… De kjørte et helt vilt pyroshow på scenen under Live and Let die. (Som jeg forøvrig trodde var en Guns´n´Roses låt. Den viser seg derimot å være tittelsangen til James Bond “Live and let die” fra 1973. Og det er Wings sin låt. Beklager Paul Mc Cartney. Jeg var uopplyst.)

Uansett, jeg la ut et bilde fra “live and let die” på Twitter. Og Paul Mc Cartney retweetet det. (So much for “foto, lyd og filmopptak forbudt, liksom) I skrivende stund har bildet blitt vist 118 507 ganger. Det er drøyt…

 

// <![CDATA[

// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg