Teller ned dagene til Taste of Oslo

Dagene flyr og snart er det duket for årets store happening! Matfestivalen Taste of Oslo starter til neste uke. Jeg er klar for å la sparkel, gipsplater og skruer ligge rolig en stund, for neste lørdag skal jeg sjekke ut hva som står på menyen på Kontraskjæret…



Det har dessverre blitt noen endringer i billettene, de kulinariske billettene jeg kjøpte selges ikke lenger og jeg må nedgradere meg selv til rigsdalerbillett. I tillegg kjøper man ikke billett til en spesifikk dag, men kan bruke billetten når man vil. Det er jo et sjansespill, for om “alle” bestemmer seg for å gå på lørdag ser jeg for meg at det kan oppstå et lite logistikkproblem.

Heldigvis har arrangøren av Tast of Oslo vært involvert i denne type festival før. Det var de som arrangerte Taste of Amsterdam, så det kommer sikkert til å løse seg om det oppstår lange køer. For min del håper jeg det blir kø og masse mennesker. Vi trenger denne festivalen i byen vår og jeg håper så mange som mulig kommer! Jeg står gjerne litt i kø for å sikre meg at dette er en tradisjon som opprettholdes! Hipp hurra for Taste of Oslo!

Sett av neste helg og gled deg til å lære noe nytt, kanskje oppleve noen nye smaker og å ha det hyggelig med en hel masse andre matglade mennesker 🙂

Billetter kjøper du på Billettservice på forhånd (kr 185,-) eller så kan du kjøpe billetter i døra. (kr 220,-) 

Sees vi??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg