Glossybox. Pennyklubben for voksne jenter.

Da jeg var liten var jeg medlem av Pennyklubben. Jeg husker at jeg løp til postkassen daglig for å se om det var kommet en ny pakke. Jeg visste jo at de bare ble sendt en gang i måneden, men det kunne jo hende at jeg hadde flaks og at pakken kom noen dager tidligere enn forventet. Husk at dette var FØR internett, smarttelefoner og diverse apper gjorde livet lettere slik at vi klarer å henge med i svingene. Ting ble sendt i posten. Og det kom når det kom. Å finne ut hvor pakka befant seg før den lå i postkassa var tilnærmet en umulighet.

Jeg digget Pennyklubben.
Jeg var jo liten så jeg fikk ikke regninger i posten, jeg hadde noen brevvenner men vi sendte ikke brev på ukentlig basis. Mamma hadde jo andre ting å gjøre enn å kjøre på postkontoret med mine brev støtt og stadig…. Stor var derfor gleden hver gang det kom en pakke fra Pennyklubben. Og den skuffet aldri.

Nå har jeg funnet Pennyklubben igjen! Eller Glossybox, som det heter.
Det er jo bare superkult! Glossybox er et konsept hvor man betaler 179,- i måneden og får tilsendt en pakke med diverse skjønnhetsprodukter. Fantastisk! Ikke vet man hva man får før pakken kommer posten, og det koster like mye å være medlem som man bruker i jobbkantina på under ei uke. (Må huske å lage matpakke oftere.) Uansett, jeg vet hvor mye det koster å sende pakker pr post i Norge. Når Glossyboxmedlemsskapet koster 179,- betryr det at man praktisk talt bare betaler for porto og noen kroner i timelønn til de som pakker boksen.

Det er snakk om at man får vareprøver og småting, men det er supergøy! Og er det noe jeg elsker så er det å teste ut forskjellige produkter som jeg kanskje aldri hadde kjøpt ellers, og finne ut at jeg digger dem. Da vil jeg kjøpe de senere, produsenten blr fornøyd, jeg blir fornøyd og Glossybox tjener penger. Det er ihvertfall slik jeg ser for meg at dette fungerer.

Jeg fikk min første pakke i fjor sommer og den er avbildet nederst på siden. Nå venter jeg spent på julipakken, det er en spesialdesignet “stars and stripes” eske og innholdet er verdt over 600,-  Med Glossybox blir det julaften en gang i måneden!

Har du lyst til å teste ut Glossybox?
Gå inn på siden deres og bestill i dag så kanskje du rekker å få juliesken du også! 

 

Er du glad i å skrive produktanmeldelser?
Test produktene du får og skriv om det på Glossybox. Da får du “glossydots” tilbake som betaling. Disse kan du veksle inn i en gratis eske en gang i blant. Du kan lese mer om dette inne på nettsidene deres.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg