Trøtt type…

Stod opp i gryningen i dag for å være medpassasjer. Kjæresten hadde nemlig funnet et FISKEUTSTYRSSALG i Larvik og spurte pent om jeg ville være med på en liten roadtrip. Som den snille kjæresten jeg er, svarte jeg selvsagt ja på én betingelse. Og det var at bikkja fikk være med også. Han ble nemlig operert på onsdag og tanken på at han skulle være alene hjemme var ikke til å holde ut.

Ettersom turen Oslo – Larvik – Oslo fort tar tre timer virket det livsnødvendig å ha med bikkja. Selv om han sikkert hadde klart seg helt fint hjemme alene er det nå koselig å ta han med på tur en gang i blant også.

Ett stk trøtt hund. Ikke skjønte han hvorfor vi skulle opp klokka halv åtte en lørdag. Det var jo (nettopp!) lørdag…

Så han sovnet bare på vei hjem. Ferdinand (hunden) er veldig glad i å sove, men sover allikevel ikke nok ifølge kjæresten min. Uansett, på vei hjem var han bare supertrøtt. Og jeg knipset bilder av nesa hans. Den er jo så søøøt…!

Og når vi kom hjem så fortsatte han bare med det han begynte på i bilen…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg