Vinn 9 middager med kniv og gaffel!

Boken “Oslo med kniv og gaffel” inviterer deg med på middag hos ni utvalgte restauranter. Ved å vise frem boken når man kommer til restauranten får man en gratis hovedrett om man er to personer som spiser middag sammen. Jeg digger slike konsepter!! 

Personlig er jeg veldig glad i å gå ut og spise, men man får jo sine favoritter og noen restauranter er dyrere enn andre (ref mitt besøk på Noma i mars…) Det er helt suverent å ha en bok som denne, man får sjekket ut noen nye restauranter til en rimeligere penge og liker man maten er det jo stor sannsynlighet for at man kommer tilbake. 


Det ser jo veldig fristende ut… Sant?

Restaurantene du kan spise på er Mehfel, Amundsen & Nobile, Cafè Con Bar, New Orleans, Mat  & Mer, Havsmak (min favoritt!), Natraj Tandoori, San Leandro Tapas og Cosmo Thai og Sushi. Det er altså et bredt utvalg av nye, gode matopplevelser i boken.

Av disse restaurantene er Havsmak min favoritt (as mentioned above) men det er kanskje fordi jeg hittils ikke har spist på alle de andre restaurantene som er listet opp. Jeg har faktisk bare spist på Havsmak og San Leandro Tapas. Begge er er gode, men Havsmak er desidert best av de to 🙂

Om du er litt dreven på kjøkkenet kan du teste ut noen av oppskriftene hjemme om du vil. Boken inneholder nemlig et knippe deilige retter du kan mekke sammen på eget kjøkken:

Nå kan du vinne boken til odel og eie!

Alt du behøver å gjøre er å legge igjen en kommentar i feltet under og fortelle meg hvilken restaurant av de ni du helst vil spise på, og hvorfor. Jeg velger selvsagt ut den mest kreative grunnen / mest verdige vinneren på rimelig grunnlag. Og nei, det er ikke lov til å smiske :p

Husk å registrere eposten din når du kommenterer slik at jeg kan kontakte deg om du er den heldige vinneren! (Ikke legg eposten i kommentarfeltet)


Jumm, jumm…. Man blir skikkelig sulten av slike bilder…

Boken “Oslo med kniv og gaffel” kan benyttes èn gang pr restaurant. Den er gyldig i hele 2012 og utsalgspris på boken er kr 450,- Boken i konkurransen er sponset av Knivoggaffel 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg