Himmelagd pizza og rauvin!

Fredager er noe av det aller beste jeg vet! Ikke bare er det ukens siste kontordag, det er også to hele dager og tre kvelder til man skal tilbake! Ikke det at jeg ikke liker jobben min, jeg trives godt jeg, men det er nå hyggelig å senke skuldrene, fylle rødvinsglasset og legge beina i sofaen også 🙂

Har gått en liten runde med tjofaderattan hunden før helgen senker seg over oss alle sammen. Ferdinand ligger på golvet og sover mens kjæresten ligger på sofaen og tar en blund. Personlig gjør jeg ferdig siste rest av jobb for kvelden. Det er ingenting som er som en herlig fredag!


Sjekk de trøtte øya 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg