K-9 stæsj til den firbente

Etter å ha investert hundretalls kroner i seler til den firbeinte lille rakkeren fant jeg denne… Va tycks?? En skikkelig K-9 sele med mulighet for å bytte ut teksten på siden 🙂 Så får vi se om den innfrir bedre enn resten av rakkelet vi har hengende her hjemme…


(bildet er lånt fra et forum på nettet, dette er ikke min hund)

Til nå har jeg puttet en svart sele i handlekurven sammen med tekster som “BULLPOWER”, “CRAZY DOG” og “BALLJUNKIE”. Gleder meg til å få stæsjet i posten, det er nemlig ikke lett å finne riktige seler til Staffordshire Bull Terriere. De har litt store hoder og kraftige halser, sammenlignet med andre raser med samme kroppsstørrelse.

Jeg kommer tilbake senere og forteller om denne selen passet bra, eller ei. Men jeg vet at halvbroren til Ferdinand har en, og den passer perfekt til ham så da er det vel lov til å krysse fingrene her i huset også 🙂

Har du lyst på en K-9 sele? Du kan kjøpe de her: http://k9-product.com/index.php
(Jeg har jo ikke fått min ennå så jeg vet ikke hvordan de er på levering. Har hørt det finnes noen norske butikker som har de men har ikke funnet noen norske som virker “seriøse” på nett)

Jeg tror Ferdinand gleder seg stort til å få K-9 selen i posten. Han er en skikkelig balljunkie, så det kommer til å bli perfekt :p

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg