Dubai – et perfekt feriested!

Lengter du etter varme, god mat og bra shopping? Da er definitivt Dubai et godt alternativ!

Jumaraiha Beach Hotel ligger ved siden av det berømte Burj Al Arab, “verdens eneste 7 stjerners hotell” (Riktignok har hotellet kun fem stjerner, men med alt gullet fortjener de jammen to ekstra…)

Det koster litt ekstra å bo på dette hotellet om du sammenligner med andre steder, men beliggenheten og servicen er fantastisk så det er vel verdt pengene. Alle rommene vender ut mot gulfen så alle gjester er garantert rom med havsutsikt!

Utsikten fra hotellrommet vårt…

Burj Al Arab by night

Shoppingen i Dubai er makeløs. På Dubai Mall finner du så mange butikker at du ikke klarer å få med deg alle. Senteret har egen kino, innendørs ishockeybane og rundt 200 spisesteder..! Du finner alt fra TopShop til Lois Vuitton på senteret så husk å ta med mer enn et kredittkort 😉

Jimmi Choo. Nice shoes!

Ups….

En liten klokkebutikk 😉

Dubai Mall har verdens største akvarium også. De er faktisk i Guinnes rekordbok på grunn av den store vanntanken. Her svømmer det altså haier, rokker og andre fisker, midt inne på kjøpesenteret. (Greit, de er bak glass men de er ikke mindre skumle for det..!)

Flere tips og bilder fra Dubai kommer, måtte bare legge til dette siste nå. Jeg har døpt det “finn Willy” …. Fnis…

2 kommentarer
    1. Hallo! Her kommer det et spørsmål som ikke har med innlegget å gjøre!
      Altså, jeg er en jente på 15 år som har veldig lyst til å stikke innom en av kondomeriet sine butikker. Problemet er bare det at jeg ikke tørr! Jeg er redd dere som jobber der syntes jeg er for liten elns, for selv om jeg er 15 år, er jeg mye lavere ennde på min alder. Jeg har en vibrator selv (som jeg fikk av en venninne i gave), men vil gjerne ha noe mer nå. Hva tenker dere når dere ser en på en alder av 15 år komme innom butikken deres? Og i tillegg, kjøpe! ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg