Jeg reiser til Argentina i morgen!!

Eller, jeg håper ihvertfall at jeg reiser i morgen… Denne askeskyen fra Island legger en viss demper på reisefeberen, men jeg har en god magefølelse så jeg håper at asken forsvinner i løpet av natta 🙂

Nå er vi nemlig klare for rally!! Jeg fikk denne pressemeldingen fra Team Solberg og det kan se ut til å bli en spennende helg i Cordoba, Argentina:

“Rally Argentina arrangeres i Villa Carlos Paz, nord for Buenos Aires og like ved Cordoba. 18 fartsprøver venter, inkludert en helt ny super spesial som kjøres torsdag kveld midt i Carlos Paz.

Det kjøres på grus i Argentina, men i år har arrangøren valgt å legge inn enkelte partier med asfalt i noen av prøvene. Første prøve søndag morgen er på hele 48km, og den lengste fartsetappen så langt i årets VM. Rally Argentina avsluttes med en Power Stage som sendes live på TV.

Etter tredje plassen på Sardinia, ligger Petter Solberg nå på en femte plass totalt i VM. ? Det hadde vært helt topp om vi kunne fulgt opp tredjeplassen på Sardinia med en plass på pallen i Argentina også, sier Petter Solberg. ? Vi har vært en dag og testet før dette løpet, og er godt foreberedt, så det skal absolutt være mulig. Jeg liker også prøvene i Argentina veldig godt, og det skal bli spennende og se hvordan det blir med de lange asfalt partiene som er på et par av prøvene.

Rally Argentina starter med en super spesial torsdag kveld.
Tidsforskjellen er norsk tid ?5 timer.”

Jeg gleder meg til å reise, men så var det denne askeskyen da… Flyet går i morgen formiddag og første stopp er London. Vi flyr videre til Madrid for så å fly derfra til Cordoba, Argentina. Kryss fingrene for at jeg får reist da!?? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg