Nytt dilemma…

Jeg er kanskje litt over snittet overbegeistret for tekniske dupeditter. Noen vil sågar kanskje kalle meg avhengig. Mitt siste rush er at iPhone 4 endelig har dukket opp i den HVITE versjonen!! Smelt! Og så kommer spørsmålet da veit du; skal man kjøpe en ny iPhone bare fordi fargen er kul?

I hvilken del av verden er det ok, liksom???
Poenget er at jeg kjøpte meg en ny iphone 4 for to uker siden. Det er jo klart at jeg skulle klare det… Den jeg hadde har en ødelagt mikrofon så jeg måtte bruke headsettet konstant. Jeg ga den bort til samboeren min og kjøpte meg en ny. Men så har det altså dukket opp en hvit iPhone nå. Skal, skal ikke, skal, skal ikke…? Jeg vet det finnes større problemer i verden (og jeg dør ikke om jeg venter med å kjøpe en ny telefon til iPhone 5 kommer). Men…

Om du har noen gode råd mottar jeg de gjerne med stor takknemlighet, både den ene og andre veien. Og så kan du jo kose deg med den morsomste videoen av de alle: iPhone vs HTC. Jeg ler meg skakk!

 

 Om du er like gal etter Apple saker som meg kan du jo bli med på NetComs konkurranse 🙂 De har en de gir bort til en heldig vinner 🙂 Du finner NetCom på Facebook her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg