Mens vi venter på Ferdinand…

Ferdinand er en fire uker gammel Staffordshire Bull Terrier valp og det betyr at det bare er fire uker igjen til Ferdinand flytter inn hos oss. Vi var og besøkte ham i går og han er verdens nydeligste lille skapning!

Da jeg flyttet til Oslo ble det uaktiuelt å ha hund, men jeg har hatt det hele livet og det er klart at det har vært et savn. Nå bor vi såpass landlig til at jeg synes det er helt ok å åpne opp hjemmet for en liten røver, som da altså skal hete Ferdinand… *Sukk*


Jeg er liten men jeg kan bite finger`n din med de nye, fine tennene mine…


Nydelige, uskyldige blå øyne… 😉

Jeg gleder meg sånn til å få en valp i huset at jeg nesten går litt rundt meg selv. Teller ned dagene og gleder meg til å få ham hjem for godt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg