Jeg venter på min Zeppelin!

Jeg er glad i god lyd og har letet lenge etter et kult designelement som spiller bra. Og så fant jeg denne Zeppelinen… Nå er den på vei til meg med Posten og jeg klarer nesten ikke å vente fordi jeg gleder meg sånn!

Hvorfor har jeg kjøpt meg en Zeppelin?
Rett og slett fordi jeg bruker iPhonen in til alt og jeg har den alltid med meg, fullstappet av musikk. Når vi har gjester hjemme så er det enkelt å finne frem spillelista, men det er jo ikke akkurat god lyd i en liten iPhone 🙂

B & W Zeppelin er et ipod/iphone anlegg som man putter telefonen rett oppi, man finner frem musikken man vil spille og voila! Resultatet er helt utrolig!

Dette anlegget tar liten plass, det kan faktisk henges opp på veggen om du vil! Og har du lyst på bedre lyd på tv`en så kan du koble den til flatskjermen også. To fluer i en smekk…

Jeg oppdaterer med bilder når jeg får Zeppelinen i hus så kan dere se hvor lekker den er. I`m lookin` forward…!

Her finner du Zeppelinen om du er interessert: http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/stereosystem/bw_zeppelin-ipod_hoyttalersystem_sort.htm

PS:
Hifiklubben
har utrolig mange kule produkter og dette anlegget er nok ikke det siste jeg har kjøpt derfra. For deg som er litt teknisk interessert så har du spesifikasjonene for Zeppelinen her:

  • Matchende fjernkontroll medfølger
  • Digital Klasse D-forsterker
  • Utgangseffekt: 1 x 50 watt (bass), 2 x 25 watt (mellomtone/diskant)
  • Bass: 5 med glassfibermembran
  • Mellomtone: 2 x 3,5 med glassfibermembran
  • Diskant: 2 x 1? dome med aluminiumsmembran og Nautilus-rør
  • Frekvensgang: 47-22.000 Hz (-6 dB)
  • 30-pin universaldock til iPod
  • Audio-inn: 3,5 mm minijack (analog/optisk digital)
  • Utganger: S-video, komposittvideo (inkl. video fra 5G-iPoder)
  • USB-tilkobling for programvareoppdateringer
  • Strømforbruk i stand-by: 3,7 watt
  • Mål: 64,0 x 17,3 x 20,8 cm (BxHxD)
  • Maks avstand fra vegg med veggbeslag 28 cm (målt helt ut til iPod holdere med B&W logo) veggbeslag kan kjøpes som ekstra tilbehør.
  • Vekt: 7,5 kg
  • Finish: Høyglanspolert rustfritt stål / sort

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg