Jeg er avhengig.

Jeg trenger min faste dose hver uke. Jeg er hekta. Total avhengig.
Poledance er blitt en besettelse…

Hører jeg fengende musikk og har tatt et glass rødvin leter jeg fortvilt etter nærmeste stolpe. Om jeg hadde funnet en passende ville jeg nok ikke slengt meg rundt den, sånn i full offentlighet, men man vet jo aldri.

Til å begynne med trodde jeg det ville gå over. Jeg kunne høre sanger på radioen og forestille meg at jeg var på trening. Hvilke moves som passer inn i hvilke låter. Hvordan nettopp den strofen passer så godt sammen med en “corkscrew”, eller kanskje en “fishhook med diamant” ville passet bedre?

Jeg husker jeg overnattet på hotell i forbindelse med jobben og brukte stålampen for å markere “stangen”  når de spilte Prince på radioen. Hjelp!

For å være ærlig hadde jeg ingen anlese om at denne treningsformen kunne bli så vanedannende. Men poledance er utrolig gøy. Ja, det koster en del penger men man får igjen så mye. Man gledes over å takle nye utfordringer på (og rundt) stangen, man føler seg mer sexy, får en bedre holdning og for en utrolig treningsøkt det er!

Poledance har ikke mye med stripping å gjøre. Men etter at man har prøvd det ut selv får man en ny respekt for de som bruker denne stangen som en rekvisitt for sitt levebrød.

Poledance anbefales herved. Og en strippestang hjemme i stua er det nok mange gutter som kunne tenke seg også. Tenk; en pose potetgull og en kald øl i hånda mens man slapper av i sofaen og ser på at dama driver på med “egentrening”…

8 kommentarer

Siste innlegg