Å herregud….

Kjekkasen Andreas har dårlig tid… 

Bondejageren Andreas vet å legge flere egg i kurven… Men dette tar jo helt av og jeg blir overrasket over den smarte uttalelsen etter den andre… Jeg vet at det kanskje er dårlig gjort å henge ut folk, men ærlig talt.

Denne gutten har da altså rukket å:

1) Bli sammen med tv-bonden Silje fra "Jakten på kjærligheten"
2) Bli kjæreste med Silje
3) Bli samboer med Sile

4) Avslutte det forholdet (og samboerskapet) etter et år.
5) Tydeligvis ligge litt rundt (uten kondom…)
6) Komme i nyhetsbildet igjen fordi han dater en ny tv-bonde (Ingrid)
7) Komme i nyhetsbildet igjen fordi Ingrid trekker seg fra "Jakten på kjærligheten"
8) Det kommer fream at kjekkas Andreas idag venter barn med en annen jente. Hun er 4 mnd på vei.
9) Denne jenta er to barns mor fra før. (Hun er 22år) Hun har også fått seg en ny kjæreste igjen. Jenta forteller at forholdet til Andreas er uproblematisk så lenge han "stiller opp for barnet fra begynnelsen av". 

Jeg venter bare på punkt 10:
 At Tv-bonde Ingrid blir med på "Jakten på Kjærligheten" igjen, fordi hun nå har fått greie på at Andreas skal bli far med en annen dame.

Hvem sier at norske realityserier ikke er like såpeglatte som amerikanske?? 

Om dette er standarden rundt i de norske hjem burde folk virkelig ta seg sammen! Hva mener du ?

Kjøp billetter til Jessica Drakes show på Latter her: http://ticspace.no/event/74/krydder-i-hverdagen/

http://www.side2.no/underholdning/article2965952.ece
http://www.seher.no/849250/jakten-andreas-venter-barn
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10044457
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10035410
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10044424

4 kommentarer
    1. Jeg mener det er lite som skal til for å forstå hvor lite interessant det er om en tidligere reality deltager har sveivet med kjeppen i både ett og to reir. Dette er absolutte lavmål Kjersti. Og han representerer ovhodet ikke gjenomsnitts mannen i Norge-
      Who cares who Andreas fucks?
      Men ha en fin helg og finn mer interssante innlegg, ellers ryker du fra min blogglovin liste!
      Puss:)
      Vargas

    2. vargas12: Tja, ettersom det er bloggen min skriver jeg om det som interesserer meg. Om folk vil lese eller ikke er opp til dem. Jeg skriver ikke “hva folk vil høre” for da er poenget med en blogg borte. Om du vil fjerne meg fra listen din må du selvfølgelig gjøre det. No stress 🙂

      Og poenget med innlegget er ikke hvem Andreas puler rundt på, men at folk generelt kanskje burde tenke seg om en, to og tre ganger før de finner på ting.

      Som feks å bli gravid med en realitykjendis i en alder av 22 år, når du allerede har to barn fra før. Og i tillegg får man en ny kjæreste som “synes dette er helt greit”. Vet du? Det er ikke helt greit. Har man unger burde de få vokse opp i stabile forhold. Og “stabil” er vel neppe dette opplegget.

      At Andreas lever herrens glade dager etter realitystatusen er nå så, og det er flott at han “tar ansvar”. Det som irriterer mest er at man må ha lappen for å få lov til å kjøre bil. Men unger kan hvemsomhelst få.

    3. Hahaha! Som Big Brotherfar- Lasse sa en gang i tiden: Det her e bra TV norrbaggar!
      Han surfer jo bare det han kan på “kjendis” statusen sin, go fellow 😀
      Det er den stakkars lille 22-åringen jeg er mest betutta over. Hun tenkte nok sikkert at det ville være kult å ha en “kjendispappa” til ungen sin og klarte vel selv å ordne så et lite frø ble sådd tenker jeg!
      Mye tyder på at det ikke er fungerende hjerneceller som er mest fremtredende i hodet hennes…
      Hav en flott fredagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg