Hvordan skape drømmeferien

Dere har gledet dere lenge og nå skal dere snart avgårde på sommerferie sammen. En undersøkelse har vist at på en slik ferie ender seks av ti par opp med å krangle…

Det blir bare deg og ham, og en deilig sandstrand hvor dere skal gå hånd i hånd inn i solnedgangen. Det er i hvert fall planen din. Så kommer overraskelsen ingen av dere var forberedt på: Dere har ulike forventninger til ferien! Dette vil dere jo unngå, så her er rådene for hvordan dere får en best mulig ferie sammen:

Avklar hvilke forventninger dere har til ferien på forhånd
På den måten blir dere ikke stående å diskutere om dere skal på grottevandring eller mopedsafari hver gang dere skal ta et valg. Finn rett tidspunkt for planleggingen, gjerne over en koselig middag.

Lær dere å ikke være så tilgjengelige
Det er ikke nødvendig å snakke med jobben fire ganger per dag, det er fryktelig irriterende for den andre. Så skru av telefonen. Og la pcen bli brukt kun i når dere trenger å sjekke opp informasjon sammen. Ikke bruk den til jobbmail.

Snakk sammen
Men unngå de dype alvorlige spørsmålene som kan legge en demper på ferien. Da kan dere havne i et hjørne og være fanget der resten av ferien…

Prøv å være i feriemodus
Dere er på ferie. Alt er helt greit, det er ingens feil om det regner, ta det med et smil. Ikke klag, han kan ikke noe for at du har fått myggstikk.

Gi hverandre pusterom
I hverdagen ellers har dere masse tid fra hverandre, og nå skal dere være sammen 24 timer i døgnet?? Ta en liten pause, shop alene, kjøp en avis, se på båter.

Gjør så mye dere kan ut av intimiteten deres
Dere er avslappet, brune, utsovet og har masse energi til sex. Prøv ut ting dere har hatt lyst til, kos med hverandre, og nyt ferien….

Har du noen tips du vil dele med andre kjærestepar på tur?

 

5 kommentarer
    1. Hei! Det er noe jeg lurer veldig på som jeg håper du vil hjelpe meg med. Jeg har tenk til å kjøpe meg en vibrator. Men jeg kan ikk bruke masse penger på det. Jeg er også bare fjorten år, er det lov å kjøpe leketøy på kondomeriet?
      Jeg har vært på hjemmesiden og det står der at “plush velvets vibrator” bare koster førtini kroner. Er denne bra? Er den sterk nok til å få en bra orgasme? Bråker den?
      Håper at du kan hjelpe meg! 🙂
      Takk på forhånd 😀

    2. Hei. Jeg er en jente på 19år. Har hatt kjæreste og samboer i 2 år og sju måneder, så ting har vært litt kjedelige og ensformige en stund. Jeg lurer på om du hadde noen tips eller anbefalninger til filmer, leketøy eller andre tips til å piffe opp sexlivet igjen`?:)

    3. Får å lykkes i ferien er det viktig som du sier Kjersti. Snakk sammen, ikke hakk, ikke komander hverandre, og ikke drikk for mye alkohol. Respekter hverandre, gi hverandre pusterom- gå ut sammen, spis en deilig middag. Nyt at dere har fri, kos med hverandre. Ha barnepass så dere kan være bare dere to. Det kan være nok med et døgn så man kjenner gnisten, og elsk på morningen når begge er uthvilte-
      God sommer!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg