Jeg møtte Hollywoodstjernen Malin Åkerman…

Jenta som sitter i sofaen foran meg er utrolig nydelig. Hun er totalt up to style med skinnbukser, matchende høye hæler og en laid back genser. Hun reiser seg når jeg kommer inn i rommet, smiler og presenterer seg høflig. Jeg er i Stockholm for å intervjue Malin Åkerman i forbindelse med den siste filmen hennes, Couples Retreat. Jeg har jo sett henne i andre filmer, og jeg visste at hun var pen, men at hun var så vakker hadde ingen forberedt meg på før jeg entret rommet.

Det er visst flere som synes Malin er en flott. I 2005 ble hun ranket som #59 på Maxim Hot list og i 2006 havnet hun på FHMs #80 plass i "100 sexyest women in the world 2006" Det er ingen tvil i at hun fortjener disse plasseringene, og jeg kan satse penger på at det kommer til å rase inn med pallplasseringer etter hvert som hun blir en enda større stjerne.

Malin og Hollywood
Malin Åkerman har gjort kometkarriere i Los Angeles. Fra å ha noen gjesteroller på Tv og i uavhengige filmer kom gjennombruddet i 2005 da hun imponerte stort som karakteren Juna Milken i HBO serien "The Comeback", hvor Lisa Kudrow hadde hovedrollen. Malin hadde også en minneverdig rolle i den tredje sesongen av Entourage hvor hun, i rollen som Tori, ikke er uvillig til å delta i en trekant med E og hans kjæreste, Sloane.

Nå har du sett henne som sexy superhelt i Watchmen, dama di har helt sikkert sett henne i de romantiske komediene The heartbreak kid, 27 dresses og The Proposal, og nå er hun altså på kinolerretet i hovedrollen som "Ronnie" i Couples Retreat.

-"Ronnie" er veldig lik meg, sier Malin. Når jeg er hjemme er jeg hjemme, jeg elsker å lage mat sammen med mannen min og kose meg. Jeg fester ikke i Hollywood men jeg har ikke glemt å ha det gøy for det. Jeg elsker jentekvelder og tar meg gjerne en fest utenfor LA. Jeg er nok litt galere enn Ronnie, men begge er velbalanserte personer med store vennegjenger.

Gift med en italiener
Malin joinet et band som fikk navnet "The Petal Stones". Der ble hun kjent med trommeslageren Roberto Zincone og etter et halvt år som venner fant de ut at de ville være kjærester i stedet. Malin og Roberto giftet seg i 2007 og er lykkelige ennå.

Roberto er min beste venn. Vi er veldig heldige, for selv om vi bor sammen i Los Angeles, jobber begge med sitt. Han er musiker, holder konserter og spiller inn plater og jeg reiser mye i jobben min. Når vi først ser hverandre er vi som nyforelskede. Vi tar hverandre ikke for gitt, vi jobber aktivt med forholdet vårt og setter av tid til hverandre. Vi har èn fast dag i uken som er vår kjærestekveld. Da er det ikke lov med mobiltelefoner, det er bare oss. Kommunikasjon er nøkkelen og humor er viktig. Jeg vil le resten av livet. Hverdagen med barn, hus og jobb er en stor del av livet, men sannheten i Couples Retreat er at man må huske å ha tid til å ha det gøy sammen. Og man må stole på hverandre.
Selv om man er i et forhold må man gi hverandre uavhengighet. Man kan ikke sette spørsmålstegn ved hverandre, man må kunne leve.  

Sjalusi i Hollywood…
Og som kvinne blir jeg selvfølgelig nysgjerrig på hvordan man takler sjalusi i Hollywood. Det er jo ingen hemmelighet at mange kjendiser går på en smell når man jobber i filmbransjen.

Jeg var allerede sammen med Roberto da jeg begynte å spille inn filmer så for meg er dette en jobb. Er man singel er det kanskje enklere å bruke filmsettet som et sted å møte nye mennesker på. Er man singel, er på en trå måneders shoot og har en karismatisk motspiller er det kanskje lett å få følelser for hverandre. Etterpå flytter man fokus til neste film, møter en ny og så er det blitt en ond sirkel. Man har startet en tradisjon som er vanskelig å bryte.

Roberto møter alle jeg jobber med og det er helt naturlig for meg å snakke mye om ham om han ikke er tilstede. Ingen har noen tvil om at jeg er på settet for å gjøre en jobb. Jeg gjør ikke meg selv tilgjengelig for andre. Men Roberto er også noe så uvanlig som en italiener som ikke finnes sjalu. Personlig kunne jeg ikke vært sammen med en mann som kysser andre jenter, så jeg har en utrolig respekt for at han takler jobben min så bra og jeg er utrolig heldig som har funnet en mann som Roberto.

Puuhhh… For ei dame!
Jeg mener bestemt at Roberto også er en meget heldig mann. Malin er så nydelig at jeg godt kunne funnet på å ta henne med meg hjem og plassert henne trygt i sofaen. Og det er tydelig ikke bare jeg som har det i tankene etter å ha møtt henne. De mannlige journalistene i Stockholm har nemlig stjerner i øynene etter å ha vært i samme rom som henne…

Pst!
Du kan se Malin Åkerman i rollen som "Ronnie" i Vince Vaughns nye komedie "Couples Retreat". Den hadde premiere 13 november på norske kinoer.
  

Her er Malin på Maxim covershoot:

3 kommentarer
    1. Pent ansikt, men ikke akkurat på Kim Kardashian-nivå hva gjelder kropp. Litt for lite tits and ass til at hun kan plasseres på øverste hylle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg