Jeg er en veldig utålmodig person…

Og det nye produktet vi har på lager er så utrolig bra at jeg har lyst til å fortelle ALLE om det nå. Med èn gang. Men det er så utrolig mye som må ordnes først. Varen skal inn på lager, telles, registreres riktig, få en produkt tekst, prises, fotograferes… Argh….. Alt tar tid…

hemmelig

Og det er fryktlig dårlig gjort av meg å skrive om et produkt dere ikke får tak i ennå så derfor må jeg vente. (Det er sikkert ikke kult at jeg skriver om et produkt jeg ikke kan fortelle noe om heller, men jeg måtte bare få ut noe…) Jeg liker ikke å vente. Kø er kjedelig og jeg hater rushtrafikken. Skjønner dere hvordan jeg har det innvendig? Dette produktet må ut til alle Norges menn nå. Det er bare for bra til å ikke snakkes, ropes og synges om…!

hysjhysjNoen heldige produkttestere har prøvd det og de er superfornøyde, jeg vil så gjerne at flere nordmenn skal få prøve det. Nå. Idag. Det er jo tross alt freddan….

Krysser fingrene for at "hemmeligheten" kan avsløres til uken. Til dess må jeg stifte sammen truten tror jeg. Og koble meg av nettet… 😉

I mellomtiden kan dere jo kanskje gjette på hva det nye produktet er. Den første som gjetter riktig (og er over 18år) får det tilsendt i posten når produktet er klart! 

Tjolahopp tjolahei!

9 kommentarer
    1. Hmm..hva er det for noe??? Må si det er litt slemt å si noe halvveis altså 😛 Gleder me til å finne ut hva det er!
      Ellers håper jeg du kanskje kan hjelpe oss med et spørsmål? Fikk et spørsmål under spørrerunden vår om hvor gammel man må være for å kjøpe sexleketøy. Aldersgrensen på netthandel er jo 18 år, men hva gjelder i butikken? mener å ha sett et skilt med 16 år på butikken, men det er lenge siden og har ikke sett det nå..

      Kanskje du kan klare opp i dette? På forhånd takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg