JA TIL STØTTE VED KJØP AV ELBIL!!!

think
(Foto:Thnik/scanpix/handout)

Jeg har ønsket meg en elbil lenge, jeg. Men økonomien strekker ikke til for å eie to biler. Det er ren luksus for ei jente på 31 år som ikke "trenger" en bil til. (Hvem gjør vel forresten det…?)

Pr idag kjører jeg en snerten Ford Focus som jeg elsker over alt på denne jord. Men det hadde vært praktisk, miljøvennlig og enkelt å hatt en elbil til bykjøring. For det er jo det er jo dit jeg kjører mest, inn til sentrum altså.
Hipp hurra for alle de som tar seg råd til å kjøpe en elbil, jeg håper de bruker det som bruksbil og lar bensin/diesel bilen stå til fordel til det miljøvennlige alternativet!!

Får man støtte for å kjøpe elbil kan man jo håpe at flere lar seg lokke av tilbudet! Hadde jeg hatt økonomien til det ville jeg satt meg på elbil lista pronto. Sjekk det snertne karosseriet da 😉

By the way, mens vi er inne på temaet bil… Har dere sjekket ut denne parkeringen????
Han som lasset av containeren hadde visst ikke sett bilen bak seg. Og slike sjåfører kjører i trafikkem.. Jadda…
parkering

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg