PUTINS FERIE I BAR OVERKROPP….

Jeg vet nå ikke, for å være helt ærlig…. At Putin kanskje ser godt ut til å være 57 år er nå èn sak og at han holder seg i form er en annen. Men disse bildene er ren reklame og skikkelig dårlig reklame…

Det kan godt være at jeg har sett alt for mye på film men jeg synes Putin ligner på en av skurkene i en James Bond film. At han er en russisk leder minimerer vel heller ikke akkurat dèt inntrykket…  

putin
Tjolahopp tjolahei… Jeg synes faktisk Pippi er mer macho enn Putin…

3 kommentarer
    1. Haha.
      Kan du forresten lage et innlegg om undertøy? Hva tenner mest? Vise alt, vise litt eller ingenting? Vil glede gutten min, men ødelegger overraskelsen litt hvis jeg må gå i avhør for å finne ut hva han liker :b

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg