Elvalangs i fakkellys… Romantiske greier ;)

I går fikk jeg luftet meg en tur langs Akerselva. Det var utrolig bra! Fire av Oslos bydeler hadde nok en gang gått sammen og laget en uforglemmelig vandring langs elva. Fakler, lyssetting og show og musikk langs elva satte sitt preg på kvelden…

DSC01302
Her er vi klare for å gå på tur 🙂
DSC01305DSC01306
Flammeslukeren satte en støkk i de fleste foreldrene i området. 🙂
Det var er bra show med en fantastisk underholdene avslutning. (
Men jeg må innrømme at jeger litt spent på hvor mange påsatte
branner som oppstår i Oslo i den nærmeste tiden. Med tanke på
hvor mange unger somsyntes det var sinnykt kult at det gikk an å
spise flammer og ta de inntil huden… Kremt kremt…
DSC01314
DSC01315
Denne buska står langs Akerselva
(Men den er neppe rosa til vanlig) 😉
DSC01321
Koselig da 🙂
DSC01317
Han her var jo kul da!
(Selv om jeg dessverre var den eneste som
tok bilde av karen… Tagging er utrolig stygt, men
grafitti som dette synes jeg er morsomt her og der)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg